
Žuja otkrila skrivene talente razvijene tijekom pandemije
Žuja je ponovno, na sebi svojstven i humorističan način, obradila aktualnu društvenu tematiku
Kampanja “Skriveni talenti” jedna je u nizu prepoznatljivih kampanja s aktualnom tematikom omiljenog hrvatskog piva, Ožujskog, snažno povezana s trenutkom u kojem živimo. Njome je Žuja slavila nove vještine, ideje, načine razmišljanja i talente razvijene u nepredvidivim okolnostima pandemijske godine. Upravo je 2020., obilježena ne samo pandemijom, nego i potresima, pokazala kako se svakodnevica može promijeniti preko noći i primorati ljude na pronalazak novih načina funkcioniranja i snalaženja. Unatoč svemu, otkrivanje novog talenta i potpuno posvećivanje njemu nije i ne mora biti veliki stres, već upravo suprotno - na talent se može gledati kao prijelaz na bolje. To je pokazao i poznati voditelj Ivan Vukušić koji je počeo izrađivati lampe. Riječ je ujedno o kampanji koja je, usprkos svemu, slavila sve ono dobro što se u toj godini moglo pronaći, a tu su velikim dijelom bili novi talenti koje su pojedinci razvili. Bila je to svojevrsna posveta neuništivom duhu ljudi koji su u toj izazovnoj godini uspjeli naučiti nešto novo i korisno kako bi i dalje radili, zabavljali se i družili.