Od namještaja do starog autobusa - Žuja kampanjom “Čuvaj, pazi, ne bacaj” uklonila 15 tona otpada
novembar 5, 2021

Od namještaja do starog autobusa - Žuja kampanjom “Čuvaj, pazi, ne bacaj” uklonila 15 tona otpada

Veliki uspjeh Žujine društveno odgovorne kampanje, pokrenute s ciljem podizanja svijesti o važnosti pravilnog zbrinjavanja otpada

 

Nakon niza uspješnih društveno odgovornih kampanja, Žujina višemjesečna kampanja “Čuvaj, pazi, ne bacaj!” ostvarila je iznimne rezultate: s divljih odlagališta diljem Hrvatske očišćeno je više od 15 tona otpada koji je zagađivao šume, polja, morsko i riječno dno. Odrađeno je 14 akcija čišćenja divljih deponija diljem Hrvatske, a kampanja je, uz prateće komunikacijske aktivnosti na društvenim mrežama, ukazala i da rastući problem ilegalnih deponija ne zaobilazi ni jedan dio Hrvatske. Prikupljeni otpad, od namještaja i bijele tehnike do starog autobusa, potom je prikladno razvrstan i zbrinut. Tijekom prve faze u svibnju, lipnju i srpnju održane su akcije u Osijeku, Solinu, Zagrebu, Opatiji, Matuljima, Nacionalnom parku Krka, Slunju i Dugoj Resi. Druga faza održala se tijekom rujna još jednom u Opatiji, a zatim i u Rijeci, Slavonskom Brodu, Kaštel Gomilici, Razvođu, Zlatnoj Gredi i Splitu te njegovoj okolici. Akcije su se provodile u suradnji s volonterima, udrugama partnerima, članovima kluba Pivovarci Zagrebačke

pivovare, partnerima Pevexom i Pikom, a pridružile su se i udruge Zeleni Osijek, Vodomar iz Duge Rese, Žmergo iz Opatije, eRIpio iz Rijeke, KRKA Knin, SUNCE iz Splita, BIOM iz Zagreba te KPA Marsonia iz Slavonskog Broda. Kako bi širu javnost podsjetila da za Hrvatsku nije dovoljno samo lijepo i dobro pjevati, već treba nešto lijepo i dobro učiniti, Žuja je ovu važnu poruku pretočila u formu koju naši ljudi najviše vole - pjesmu, i to domoljubnu. U sklopu kampanje, kreiran je TV spot u kojem ova domoljubna pjesma, ispjevana na prepoznatljiv domoljubni način, prati scene zagađenog okoliša. U spotu i kampanji pridružili su nam se poznati glumci i Žujina omiljena lica - Goran Navojec, Rene Bitorajac i Goran Bogdan.

 

Potvrdu uspješnosti i važnosti ove Žujine kampanje dala je i struka, nagradivši "Čuvaj, pazi, ne bacaj!" nagradom Greenprix za green kampanju godine na festivalu održivosti Greencajt koji se u listopadu ove godine održao u Zagrebu.

 

Jedna od akcija čišćenja organizirana je i u blizini Nacionalnog parka Krka jer se, iako se radi o okolici zaštićenog područja, ondje također gomilao ilegalni otpad.