
Molson Coors BH istraživanjem o percepciji radnih mjesta otkrio što od poslodavca očekuju milenijalci
Molson Coors BH istraživanjem o percepciji radnih mjesta otkrio što od poslodavca očekuju milenijalci
Molson Coors BH je, u suradnji s agencijom Hendal, proveo istraživanje o percepciji radnih mjesta i mogućih poslodavaca kod mladih u BiH. Početkom 2010-ih pripadnici milenijske generacije polako su postajali značajna skupina unutar radne snage i to je izazivalo brojne upitnike među poslodavcima. Cilj istraživanja koje je obuhvatilo 400 milenijalaca bili su odgovori na pitanja poput: tko su milenijalci u BiH, što očekuju od poslodavaca, kako ih biraju, traže li sigurnost ili su spremni riskirati s karijerom?
Rezultati su pokazali i da se korporativna kultura i vrijednosti MCBH-a u velikoj mjeri podudaraju s onime što su mladi u istraživanju naveli kao najvažnije karakteristike idealnog posla. U Molson Coorsu vjerujemo kako su zaposlenici temelj vrijednosti kompanije, a ovim istraživanjem kolege iz BiH htjeli su saznati što je to kako bi bili zadovoljni radnim mjestom i tako postali najvažniji resurs kompanije.
Kultura međuljudskih odnosa kao prioritet
Pojam idealnog posla mladi većinom vežu uz financijske uvjete (68 %), ali jednako su važni i međuljudski odnosi (64%), mogućnost napredovanja (63 %) te ulaganje u razvoj i edukaciju zaposlenika (59 %). Njegovanje kulture međuljudskih odnosa iznimno je važno milenijalcima, što potvrđuje podatak da bi čak 90 % ispitanika odabralo kompaniju s odličnim ozračjem i nešto nižim prihodima nego kompaniju koja ima lošije radno ozračje i veća primanja. Idealno radno mjesto, pokazuje istraživanje, trebalo bi zaposleniku osigurati dobru ravnotežu poslovnog i privatnog.
Međunarodno okruženje
Prema rezultatima istraživanja, čak 58 % mladih u BiH želi se zaposliti u međunarodnoj kompaniji, što MCBH i jest. Također, većina njih voljela bi raditi u kompaniji koja je vodeća u svojem području ili u kompaniji koja proizvodi ili distribuira svjetski poznate brendove, što je istaknulo čak 78 % od ukupnog broja anketiranih. Što se tiče odlaska u inozemstvo radi zaposlenja, podijeljenog su mišljenja, ali 72 % onih koji o tome razmišljaju ostalo bi u BiH zbog dobrog posla. A za takav posao nije nužno
seliti u inozemstvo.
MCBH kao idealan poslodavac
Rezultati su pokazali i da se korporativna kultura i vrijednosti MCBH-a uvelike poklapaju s onime što su mladi u istraživanju naveli kao najvažnije karakteristike idealnog posla. Uz sve navedeno, posebno smo ponosni na izgradnju kulture uključivosti i raznolikosti s ciljem stvaranja okruženja u kojem se zaposlenici osjećaju sigurno i cijenjeno, bez obzira na individualne razlike, a istraživanje je pokazalo da je i to vrijednost koju mladi u BiH izuzetno cijene kod poslodavca.
Latest News

Molson Coors BH Poslodavac Partner Izvrsnost u Izazovima

Jelen regionalna kampanja

Dario Gavran, direktor Molson Coorsa za tržište BiH: U vrijeme pandemije sačuvali smo sva radna mjesta i otvorili nekoliko novih pozicija
