Jelen pivo kampanjom “Heroji među nama” želi pružiti podršku osobama s invaliditetom
NN: Heroji su među nama i srećemo ih svaki dan
Jelen pivo u sklopu društveno-odgovornog projekta, koji su pokrenuli Molson Coors i Organizacija UDAS, i istoimene kampanje “Heroji među nama” želi pružiti podršku osobama s invaliditetom. Kampanja će u prvi plan postaviti priče i uspjehe osoba s invaliditetom te motivisati širu zajednicu da im pomogne u nošenju s poteškoćama s kojima se susreću.
Cilj projekta „Heroji među nama“je i osigurati prostor u kojem će se moći predstaviti u pravom svjetlu, bez stigmatizacija, stereotipa i predrasuda.
Zahvaljujući projektu i kampanji, ti heroji će dobiti priliku da otvoreno razgovaraju o svojim životima, zanimanjima, ambicijama, izazovima s kojima se susreću, ali i snovima i željama. Oni su obrazovani ljudi, profesionalni sportistii, umjetnici, roditelji, prijatelji, aktivisti, nečija djeca i unuci. Često umorni, pritisnuti rokovima, ali još češće uporni, svakodnevni borci i istinski zaljubljenici u život. Vrijeme je da o našim herojima pričamo svakodnevno, afirmativno i s poštovanjem. Oni su tu 365 dana u godini, u našoj blizini i zaslužuju našu pažnju, odgovornost i poštovanje.
Prema procjenama, u Republici Srpskoj živi više od 150.000 osobama s invaliditetom, a prema podacima Svjetske zdravstvene organizacije se procjenjuje da najmanje 10 posto stanovnika Bosne i Hercegovine ima fizičke, senzorne, razvojne, mentalne ili emotivne oblike invaliditeta. Jedan od vodećih problema je i što gotovo 70 posto osoba s invaliditetom živi blizu ili ispod nivoa siromaštva, susrećući se s različitim preprekama i predrasudama.
Upravo zato Jelen pivo kampanjom "Heroji među nama" želi dodatno osnažiti svijest lokalne zajednice o sugrađanima s invaliditetom. Nizom aktivnosti želi se uticati i na poboljšanje njihovog položaja u društvu te pomoći u brisanju granice između svijeta osoba sa invaliditetom i onih bez njega.