Fudbalska legenda David Beckham novi je ambasador piva Stella Artois
Omiljeni belgijski brend piva Stella Artois, predstavio je novi vizuelni identitet i novu kampanju “A taste worth more” koja slavi iskustva u životu koja vrijede više.
David Beckham, jedan od najpoznatijih bivših fudbalera, internacionalna ikona, suvlasnik dva fudbalska kluba, veliki humanitarac i miljenik svjetske publike, novi je ambasador legendarnog belgijskog premium lager piva Stella Artois. U TV spotu koji prati novu Stella Artois kampanju pod nazivom “A taste worth more” (ili Okus vrijedan više), upravo je slavni Britanac glavni lik.
Kampanja na duhovit način predstavlja pivo Stella Artois atraktivnijim od slučajnog susreta s jednim od najpoznatijih ljudi na planeti – Davidom Beckhamom. Obožavatelji su oduševljeni jer je omiljeni celebrity još jednom prezentiran kao neposredna, jednostavna i simpatična osoba.
“Drago mi je što sarađujem sa Stella Artois pivom i veselim se slaviti važnost najljepših trenutaka s porodicom i prijateljima. Brend i njegov prepoznatljiv okus već su godinama moj favorit”, poručio je Beckham nakon lansiranja kampanje.
Ovom kampanjom brend okreće novu stranicu u bogatoj priči i nasljeđu premium piva Stella Artois, slaveći pritom prepoznatljiv okus i vrijednosti brenda, utemeljene na stvaranju autentičnih iskustava i istinske povezanosti.
“Kako to izgleda kada se susretnu Internacionalna ikona i David Beckham? Ova kampanja je čist dokaz da je Beckham idealan ambasador našeg belgijskog premiuma Stella Artois. Kao neko ko je kroz svoj lični i profesionalni život, uvijek posvećivao pažnju važnim trenucima i iskustvima, Becham se na neposredan i simpatičan način prikazuje u kampanji i ovaj put svjetlo reflektora prepušta svom omiljenom pivskom brendu Stella Artois. U kampanji prikazujemo iskren i realističan odnos koji Beckham posvećuje Stella Artois pivu, od savršenog točenja, preko idealnog serviranja, do prvog nezaboravnog gutljaja, te kroz serijal fenomenalnih fotografija i spotova, vidimo da je spoj ove dvije internacionalne ikone jednostavno savršen.”, rekao je Boris Blagojević, Brand manager za Premium & Beyond Beer brendove i potrošače za Bosnu i Hercegovinu, te je dodao kako vjeruje da će ova kampanja probuditi pozitivne emocije kod potrošača i podsjetiti sve gledaoce da trenuci provedeni u pravom okruženju i uz omiljene osobe, uvijek vrijede više.
U sklopu kampanje predstavljen je i novi, osvježeni vizuelni identitet brenda Stella Artois, čiji je logo inače jedan od najstarijih na svijetu. Novi vizuelni identitet inspirisan je prihvaćanjem neočekivanog, ličnim izražavanjem i uživanjem u trenutku, a nova kampanja u fokus stavlja svakodnevnicu i pokazuje da su autentični trenuci zajedništva najvrjedniji u našim životima.
Novi TV spot moguće je pogledati i na službenoj Molson Coors BH YouTube stranici: https://www.youtube.com/watch?v=GOTAKF17_IE .