Želimo da inspirišemo odgovorno konzumiranje alkohola.

BEZBJEDNOST POTROŠAČA NA PRVOM MJESTU

U Molson Coors-u uvijek stavljamo sigurnost i uživanje potrošača na prvo mjesto i na taj način gradimo dugoročne odnose. Naši strateški ciljevi nam određuju pravac u kojem idemo, i osiguraće nam da nastavimo zajednički raditi na očuvanju povjerenja potrošača da pivo ima posebno mjesto u društvu i odlično se uklapa u njihov uravnotežen stil života. Do 2025. nastojaćemo da sprovedemo uticajne programe kako bismo spriječili prekomjernu konzumaciju alkohola i vožnju pod dejstvom alkohola na svim tržištima na kojima prodajemo pivo.

Kako bismo podržali odgovornu konzumaciju alkohola trudimo se da stvaramo i piva sa niskim udjelom alkohola, kao i bezalkoholna piva, a sve kako bismo potrošačima ponudili dobru alternativu.

Stavljajući bezbjednost potrošača na prvo mjesto, Molson Coors BH je dugoročno posvećen njihovoj edukaciji o odgovornoj konzumaciji i rizicima vožnje pod dejstvom alkohola, prije svega kroz kampanje: “Srećna Nova godina bez žrtava” , „Kad pijem - ne vozim“, „Niti jedna čaša prije vožnje“, koje su realizovane u partnerstvu sa Ministarstvom unutrašnjih poslova Republike Srpske, Ministarstvom saobraćaja i veza, Agencijom za bezbjednost saobraćaja i Auto-moto savezom Republike Srpske. Osim što na različite načine svojim potrošačima nastojimo da približimo kako alkohol utiče na moć rasuđivanja i motoričke sposobnosti, savjet, posebno mladima, je uvijek bio da ne sjedaju za volan ukoliko su konzumirali alkohol. Naša preporuka je da pozovu taksi, prijatelja ili da sačekaju prevoz koji će ih na bezbjedan način odvesti kući. Takvom vrstom prevencije sačuvano je, nadamo se, mnogo života.

 

ZAJEDNO SMO BOLJI

Na globalnom nivou Molson Coors je član međunarodne alijanse za odgovornu konzumaciju alkohola (Alliance for Responsible Drinking - IARD), koja broji 11 najvećih globalnih pivara, destilerija i vinarija i koji zajedno sarađuju sa vladama širom svijeta, kako bi smanjile štetnu upotrebu alkohola za 10% do 2025. godine.

 

PROMOVISANJE ODGOVORNE KONZUMACIJE

Prepoznali smo da je kvalitetno partnerstvo važno kako bismo uspješno radili na smanjenju neodgovorne konzumacije alkoholnih pića. U SAD smo partneri sa organizacijama poput ustanove Forum za odgovornu maloprodaju (Responsible Retailing Forum) i programom Poštuj punoljetstvo (Respect 21®) koje su prepoznate kao reprezentativne u borbi protiv prekomjerne konzumacije alkohola. Udružujemo se sa našim kupcima kako bismo maloljetnim licima spriječili pristup alkoholnim pićima.

Takođe, gajimo partnerske odnose i sa Udruženjem Tehnike za efikasno upravljanje alkoholom (Techniques for Effective Alcohol Management, TEAM) i programom Trening za interventne procedure, (Training for Intervention Procedures, TIPS®). Organizujemo treninge koji su posebno namijenjeni prodavcima u maloprodaji, uz posebnu pažnju usmjerenu na stadione, sve da bismo promovisali odgovornu konzumaciju alkoholnih pića, našeg piva prije svega, a time i spriječili ili bar smanjili vožnju pod dejstvom alkohola.