Studenti Ekonomskog fakulteta dobili interaktivni prostor za stvaranje ideja

 

Uspješna saradnja Ekonomskog fakulteta u Banjaluci, Centra za razvoj karijere - CERK i kompanije Molson Coors, rezultovala je kreiranjem zanimljive interaktivne zone za studente. Ovaj zanimljiv “Molson Coors Chill Out Corner” studentima služi kao prostor za učenje, razmjenu ideja, kao i odmor i druženje. Studenti Ekonomskog fakulteta u Banjoj Luci u ovom prostoru provode slobodno vrijeme između predavanja.

Ovakve interaktivne zone su već odavno praksa na svim uglednim inostranim fakultetima. Molson Coors Chill Out Corner ujedno je i nadogradnja projekta “Jelen Business Case Challenge”, koji se realizuje u saradnji sa partnerom “CERK - Centar za razvoj karijere”, a koji se već tradicionalno održava na Ekonomskom fakultetu u Banjoj Luci, na kojem studenti prezentuju svoje ideje i osvajaju vrijedne nagrade.

Kompanija Molson Coors BH kontinuirano podržava i realizuje mnogobrojne društveno odgovorne projekte i aktivnosti u oblastima sporta, muzike, kulture i umjetnosti u cilju unapređenja i promocije mladih i njihovih potencijala, kao i pozitivnih vrijednosti u društvu.