Ožujsko Business Case Challenge okupio najperspektivnije studente iz države!

Najkreativnije ideje nagrađene novčanim nagradama

 

Na ekonomskom fakultetu Univerziteta u Sarajevu održano je finale studentskog takmičenja „Ožujsko Business Case Challenge“.  Takmičenje u rješavanju poslovnih studija slučaja, Centar za razvoj karijere već tradicionalno ostvaruje u saradnji sa našom kompanijom Molson Coors BH i brendom Ožujsko!

Takmičenje koje tradicionalno okuplja najperspektivnije studente iz države ove godine je nadmašilo sva očekivanja organizatora. Od preko 50 pojedinaca i 20 timova koji su se prijavili, njih 15, svrstanih u 6 timova, je ušlo u veliko finale i dobilo priliku da osvoji vrijedne nagrade.  Finalu je prethodilo takmičenje organizovano na Ekonomskom fakultetu Sveučilišta u Mostaru, gdje naša kompanija ima dugogodišnje saradnike.

Studenti sa državnih i privatnih fakulteta iz Banjaluke, Mostara, Tuzle i Sarajeva  dobili su priliku da iskoriste svoju kreativnost i pokažu koliko su inovativni. Teme između kojih su mogli birati su bile – Digitalna Žuja, Žuja u lokalnoj zajednici i Žuja u posebnim prilikama, a zanimljivo je da su dva tima podijelila prvo mjesto. Najoriginalnije i najzanimljivije projekte imali su timovi PIVNICA i HLADNO PIVO koji su podijelili novčanu nagradu, a odmah iza njih po maštovitosti je bio tim Ekonomski Tuzla.

Žiri pred sobom nije imao nimalo lak zadatak, a kod odluke koji timovi su zaslužili nagrade, presudila je originalnost projekta, kreativno rješenje i primenjiva ideja koja će se u budućnosti moći implementirati u djelatnost poznatog pivskog brenda.

Kriterijumi ocjenjivanja: istraživanje, prezentacija, originalnost i kvalitet predložene ideje, primjenljivost i realnost rješenja, subjektivni utisak