Ožujsko Business Case Challenge nadmašio očekivanja

 

Finale “Ožujsko Business Case Challenge” održano je 20. decembra na Ekonomskom fakultetu u Sarajevu u organizaciji Centra za razvoj karijere - CERK i kompanije Molson Coors BH, a u saradnji sa Ekonomskim fakultetom u Sarajevu. Ukupno 17 prijavljenih timova sa prostora Bosne i Hercegovine, ali i Hrvatske i Srbije, borilo se u velikom finalu.

Teme takmičenja su bile: „Ožujsko regionalni pristup”, kojom bi se brend dodatno približio svojim potrošačima na regionalnom, odnosno lokalnom nivou, “Ožujsko i mladi” kako bi na inovativan način Ožujsko pivo približili mladima, kao i “Craft Pivo - lansiranje brenda” - kreiranje kampanje za predstavljanje novog craft piva.

U finalu, u konkurenciji 9 timova finalista iz Sarajeva, Tuzle, Mostara, Banja Luke i Istočnog Sarajeva prilikom prezentacija izuzetno kvalitetnih studentskih radova, žiri je donio odluku da dodijeli dva prva mjesta i vrijedne novčane nagrade timovima „Newoice“ iz Sarajeva i timu “M&M” iz Banjaluke. Treće mjesto mjesto zauzeo je tim „Tech&Sense” iz Tuzle i Istočnog Sarajeva.

“Ožujsko Business Case Challenge” bio je veoma uspješan, te smo veoma ponosni što je ovaj projekat nadmašio očekivanja i privukao veliki broj takmičara da predstave svoje poslovne ideje. Mnogi zanimljivi projekti namijenjeni mladima nam tek predstoje.