Jelen Business Case Challenge održan u Banjaluci!

Najkreativniji i najinovativniji studenti dobili vrijedne novčane nagrade

Do sada najbolji, najveći i najzanimljiviji, šesti po redu, Jelen Business Case Challenge održao se u prostorijama Lonac Huba 21. 12. 2019. godine u Banjaluci. Preko 20 timova  i 100 učesnika iz nekoliko gradova, od Sarajeva i Zvornika, do Bijeljine i Banjaluke, imali su priliku da svoju kreativnost i inovativnost izraze na pravi način. 

Finalisti su svoje ideje i  osmišljene projekte na teme – Digitalni Jelen, Jelen u lokalnoj zajednici i Jelen u posebnim prilikama predstavili članovima žirija, koji su imali najtežu ulogu, izabrati najbolje među odličnim takmičarima. Višečlani žiri je okupio Vladimira Rosića i Gorana Mišića iz marketing tima naše kompanije, prof. dr Pericu Macuru - redovnog profesora marketinga Univerziteta u Banjaluci, kao i asistente sa Univerziteta u Sarajevu i Univerziteta u Istočnom Sarajevu.

Naša kompanija Molson Coors BH i brend Jelen pivo u saradnji sa Centrom za razvoj karijere Banjaluka obezbijedila je i ove godine vrijedne novčane i robne nagrade za najkreativnije pojedince i timove.

Pobjednički tim naziva BVN je, nudeći kretivna rješenja iz segmenta upotrebe igara u promociji kao i upotrebe “augmentative reality” kroz brend Jelen, osvojio vrijednu novčanu nagradu kao i priliku da se neka od njihovih ideja primijeni kroz dalji razvoj brenda Jelen. 

Drugo mjesto zauzeo je tim BAMBI, dok je treće mjesto pripalo timu Creative tech.

Nismo krili zadovoljstvo što je sada već tradicionalno takmičenje nadmašilo sva očekivanja i što se iz godine u godinu dokazuje da je u pitanju kvalitetan projekat. Budite spremni za nove izazove, vidimo se! 

Kriterijumi ocjenjivanja: istraživanje, prezentacija, originalnost i kvalitet predložene ideje, primjenljivost i realnost rješenja, subjektivni utisak