Business Case Challenge predstavio zanimljive ideje mladih

Finale petog „Jelen Business Case Challenge“ održano je 21. decembra 2018. godine na Ekonomskom fakultetu u Banjaluci u organizaciji Centra za razvoj karijere i kompanije Molson Coors BH, a u partnerstvu sa Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Banjoj Luci i Ekonomskim fakultetom Univerziteta u Istočnom Sarajevu. 

Prijavila su se 32 studentska tima iz Banjaluke, Bijeljine, Sarajeva, Zenice i Istočnog Sarajeva, ali i Srbije sa javnih i privatnih univerziteta, uključujući različite studijske programe - ekonomija, pravo, dizajn, multimedija.

U finalu petog “Jelen Business Case Challenge” svoje radove predstavilo je 11 najuspješnijih timova, a teme ovogodišnjeg takmičenja su bile: „Jelen regionalni pristup”,  “Jelen i mladi” i “Craft Pivo - lansiranje brenda”. Žiri je imao veoma težak zadatak da izabere najbolje timove i dodijeli novčane nagrade pobjednicima, imajući u vidu kvalitetne prezentacije i ideje učesnika. Prvo mjesto osvojio je tim „MYM“ iz Bijeljine, dok je drugo i treće mjesto pripalo timovima iz Banja Luke „#4EISEC“ i „Nik+“.

Imajući u vidu da se „Jelen Business Case Challenge“ održava već pet godina zaredom, ponosni smo što je ovaj projekat nadmašio očekivanja i privukao veliki broj takmičara da predstave svoje poslovne ideje. Tokom 2019. godine, planiramo mnoštvo zanimljivih projekata namijenjenih upravo mladima.