Novosti

Otkrijmo Skrivene Talente

juni 8, 2021
Svi se možemo složiti da je prošla godina bila poprilično nepredvidiva. Međutim, nove okolnosti ponekad donose neočekivano dobre promjene, pa je tako protekli period mnogima dao priliku da razviju nove vještine i u sebi pronađu dotad neotkriveni talent.

Jelen pivo - Novi osvježen izgled

maj 31, 2021

Novi osvježen izgled Jelen piva, ikone Apatinske pivare, odraz je novog optimizma i poleta, nove snage koju poput svojih ljubitelja,  Jelen nalazi u sebi i svom naslijeđu.  Dug je i izazovan put stvaranja pivske legende od 1756. godine do danas. Taj put nam je pokazao koliko je važno biti dosljedan kvalitetu i pratiti svog potrošača. 

Finale takmičenja u poslovnoj studiji slučaja “Jelen Business Case Challenge”

maj 19, 2021
Ovogodišnje takmičenje bilo je po svemu sudeći posebno i izazovno. I pored ograničenja nametnutih pandemijom, finale je održano uživo, uz poštovanje svih epidemioloških mjera. 7 najboljih timova imalo je priliku da žiriju predstavi svoja idejna rješenja na teme: “Digitalni Jelen”, “Jelen i tvoj grad” i “Društveno odgovorni Jelen”. Takmičari su i u ovim uslovima pokazali da im inspiracije i kreativnosti nije manjkalo. Prije samog finala, takmičari su imali priliku da odslušaju obuke u okviru Molson Coors Business akademije koje su im pomogle da efektnije rade na svojim rješenjima koja su predstavljali.

Jelen Business Case Challenge održan u Banjaluci!

maj 19, 2021

Do sada najbolji, najveći i najzanimljiviji, šesti po redu, Jelen Business Case Challenge održao se u prostorijama Lonac Huba 21. 12. 2019. godine u Banjaluci. Preko 20 timova  i 100 učesnika iz nekoliko gradova, od Sarajeva i Zvornika, do Bijeljine i Banjaluke, imali su priliku da svoju kreativnost i inovativnost izraze na pravi način.

Jelen pivo kampanjom “Heroji među nama”

maj 19, 2021
Jelen pivo u sklopu društveno-odgovornog projekta, koji su pokrenuli Molson Coors i Organizacija UDAS, i istoimene kampanje “Heroji među nama” želi pružiti podršku osobama s invaliditetom. Kampanja će u prvi plan postaviti priče i uspjehe osoba s invaliditetom te motivisati širu zajednicu da im pomogne u nošenju s poteškoćama s kojima se susreću.

Intervju: Dario Gavran, direktor Molson Coorsa za tržište BiH

maj 18, 2021
Izvrsnost se poznaje u izazovima. Dario Gavran, direktor Molson Coorsa za tržište BIH, odgovorio je na pitanja o kvalitetnom odnosu prema zaposlenicima, prilagođavanju novim uvjetima rada te što Molson Coors BH čeka u narednom periodu. Saznajte više na